Fotografi

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Mitt stora intresse för foto började när jag var 15 år. Jag höll på med bilddagboken VARJE dag (för er som minns den).
När jag var 16 köpte jag min första systemkamera. Det var en Nikon D40. Den har hängt med mig i alla år och på alla resor. Nu har jag med sorg i hjärtat, insett att den nog gjort sitt.
 
För tillfället lånar jag en Canon EOS 1100D. Det är en instegsmodell och passar nybörjare perfekt. Någon som har erfarenhet av modellen? Jag använder mig också av en lite mindre kamera av modellen Panasonic Lumix GM1 (superfin liten kamera!). Jag tar såklart bilder med min telefon också. Nuförtiden blir det RIKTIGT bra bilder med mobilen. Och när man måste vara snabb, så är den så himla tillgänglig. 
 
I sinom tid kanske jag återvänder till Nikon..... När jag har råd vill säga! Jag funderar även på att ta en fotokurs igen. Nu var det ett antal år sedan jag tog en fotokurs, tror det var i samband med gymnasiet. 
 
Nu är det snart dags för att åka till jobbet. 
//Elin
Foto: Elin
 
0 kommentarer