Skogstorpet

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Foto: Elin
 
 
Mamma och pappa har renoverat det gamla torpet uppe i skogen. Det blev en totalrenovering eftersom det varken fanns vatten eller värme. Det finns fortfarande lite småpyssel att göra. Men i det stora hela är det klart. För mig som bor i ett nybyggt hus, så känns det lite extra att få bo hemma på gården, där alla hus är gamla. 
 
Det är så skönt att få bo här under min semester. Även o jag målar och fixar här på gården, så känns det ändå trevligt. Jag tror att jag kommer att få tillbaka lite energi för att gå tillbaka och jobba nästa vecka. 
 
 
//Elin
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
3 kommentarer
Linn

Så fint! 😍😍😍

Linn

Så fint! 😍😍😍

Jessica Limont

Nämen herregud! Jag säljer lägenheten här och flyttar till dina päron på stört. HUR FINT?!?!