Hola från Madrid

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Här kommer lite bilder från vår weekend i Madrid! Ärligt talat så har jag inte så mkt bilder att bjuda på. Detta eftersom jag tog det aktiva valet att låta bli att fota ALLT för en gångs skull. Jag blir lite lätt besatt när jag tar upp kameran, och upplever allt genom kameralinsen istället. 
 
Men några bilder ska jag bjuda på ! Om ni åker till Madrid någongång rekommenderar jag ett besök till restaurangen Perrachica. De har inte bara makalös inredning utan även otroligt smaskig mat! Att strosa runt i området Malasana är en riktig hit! Det är ungefär som Madrids svar på östra London eller Sveriges söder (fast lite hippare och mer puls ;) tror ni fattar.
 
I Malasana hittar man undangömda Gin-barer och även en hel del inredningsbutiker! Som den ovan, El Moderno. 
Passade även på att beställa in en riktigt mustig mozzarella till lunch. Lever just nu bara på mozzarella. 
 
Tack bästa Manda & Inigo för en fantastisk weekend!
 
//Elin
 
 
 
 
1 kommentar
Anonym

Tack sjalva!!! ❤️❤️❤️