Formex 2016

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
I Lördags var jag och min fina vän Jessica på Formexmässan. Vi tankade mycket inspiration och hade himla trevligt! Jag tycker att mässan kändes luftig i år, och i Lördags var det dessutom ganska lite folk. Så man hann verkligen att stanna till och titta ordentligt, utan att beöva armåga sig fram. Ett STORT plus naturligtvis. 
 
Bloomingville hade massivs med fina saker (som vanligt) och vi hälsade även på Details by M som Jesica samarbetar med. Hennes fantastiska fotokonst ser ni på bilden ovan !
 
Jag fick även med mig en fin present från K. Lundqvist. Denna kommer jag visa upp nästa gång. 
 
Jessicas blogg finns mer bilder såklart!
 
Foto: Elin
 
 
 
 
 
 
1 kommentar
Jessica Limont

Tack för en supermysig lördag<3 Jag tycker vi får köra en ost/kex/vin-kväll snart och köpa på oss dom smarriga produkterna vi testade på formex :) MUMSFILLIBABBA!