Kopplar av

 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Att få stänga av jobb-mobilen och bara göra vad man vill. Det är verkligen så underbart. Jobb är för mig (som det är just nu) bara ett onödigt ont. Sådant jag måste göra för att gå runt. Jag hoppas att det i framtiden inte alltid kommer att vara så. Har jag berättat att mina föräldrar tagit tjänstledigt från sina heltidsjobb och försöker vara självförsörjande? Dom bor på en gård, så det mesta man behöver finns !
 
Jag hoppas verkligen att dom kan få fortsätta med det hela sina liv. Jag unnar dom ett sånt liv. 
 
På bilderna ovan ser ni förresten vad jag ägnar mig mest åt under min semester. Läser och äter! haha. Magasinet är från Artlleriet och det är så fint. Ska få en hedersplats här hemma. 
 
//Elin
Foto : Elin
1 kommentar
Anonym

Vad fin den är! Hoppas de fortsätter att ge ut magasinet ❤️ /Madridspätta